onsdag 18 mars 2015

Nyheter i Mars

Hej  lite nyheter i Mars
Har haft en del läkarbesök osv
Men för någon vecka sedan var grannen och jag i Växjö
Hon skulle titta på bil
När vi kom till bilfirman i Växjö
så var den bilen utlånad
Då jag var intresserad utav volvo med automat
så visade han sin egen bil en xc70 oceanrace
Jag fick titta in i den Och jag blev tvärsåld

Jaja Det gick någon vecka till och jag skulle till Växjö
för att handla hundmat
Jag tänkte att jag kunnde åka och titta på bilen igen och samtidigt visa min egen bil
Så i lördags bestämde jag mig Då jag även fick provsitta i den bilen....
Det sa bara klick som man säger..
Han skulle lägga ut den på annons för 59000 kr i veckan
men med min i inbyte blev det 42000 kr
Så på måndagen pratade jag med banken
Bilen får jag hämta på fredag ....
Vilken vecka det blev
Bilen har så mycket elektriska finnesser såsom inbygd telefon .Tv och gps
tar väl en tid att lära sig Men jag får ju mycket bil för pengarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar